.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صادرات کالا‌های مازندران به ۵۳ کشور جهان
ناظر گمرکات مازندران گفت:کالا‌های مازندران پارسال با افزایش ۵۵ درصدی به ۵۳ کشور جهان صادر شد.

به گزارش شمال نیوز، علی یوسفی منش گفت: ۹۳۹ هزار و ۵۵۵ تن انواع کالا‌های صادراتی شامل فرآورده‌های لبنی، بستنی، سیمان، مواد پلاستیکی و کیوی از گمرکات نوشهر، امیر آباد، ساری، فریدونکنار و آمل پارسال به ۵۳ کشور صادر شد.

او می‌گوید: ارزش این کالا‌های صادراتی به فدراسیون روسیه، قزاقستان، ترکمنستان، عراق، آذربایجان، امارات و ترکیه بیش از ۲۷۷ میلیون و ۵۶۹ هزار دلار بوده است که از لحاظ وزن و ارزش به ترتیب ۴۴ و ۵۵ درصد افزایش را در مقایسه با مدت مشابه پیرارسال نشان می‌دهد.

به گفته یوسفی منش در این مدت بیش از دو میلیون و ۸۹۲ هزار تن انواع کالا به ارزش یک میلیاردو ۲۴۰ میلیون و ۲۵۹ هزار دلار از طریق گمرکات مازندران واردکشور شده است؛ که از نظر وزنی ۷ و از نظر ارزشی ۳۵ درصد رشد را در مقایسه با مدت مشابه پیرارسال داشته است.

ناظر گمرکات مازندران و مدیر کل گمرک نوشهر تعداد کشور‌های طرف معامله واردات کالا به گمرکات مازندران را ۲۸ کشور اعلام کرد وگفت: عمده‌ترین این کشور‌ها روسیه، امارات متحده عربی، ترکیه، آلمان، قزاقستان، سوئیس، ترکمنستان، هلند وانگلستان بوده است.

به گفته یوسفی منش کالا‌های وارداتی به گمرکات مازندران شامل کالا‌هایی نظیر جو دامی، ذرت دامی، گندم، چربی‌ها و روغن‌های حیوانی، کک نفتی، چوب و تخته و دانه‌های روغنی است.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.231 seconds.